tisdag 15 mars 2011

Lillan

Lilla tjejen som föddes sist i kullen. Minst när dom föddes och fortfarande. Men den piggaste och gladaste i hela det pigga och glada gänget! Svansen går för fullt så fort hon får syn på en trevlig människa(dvs alla!) och hon är nyfiken på allt. Vem håller på att lära sej klättra över kompostgaller? Lillan förstås! En underbar liten tjej som jag hoppas hamnar hos en aktiv husse och/eller matte som dessutom har en stor portion humor! En av de tre i kullen som jag tror kommer att bli ganska lika mamma Müsli. Så här ser hon ut stående!






Lillan har precis som sina syskon fått sitt officiella namn också. 


SPRINGELDENS KÄRLEKSMUMS


 

1 kommentar:

  1. Helt ljuvliga är dina valpar! Jag har själv en cavallier kings charles spaniel men har alltid tyckt mycket om just whippet. Vår Ella är snart 7 år och vi går i funderingar att skaffa en hund till. Fick jag bestämma själv så skulle jag vilja ha ännu fler:) Jag blev mycket förtjust i både Lillan och Rosa. Tyvärr passar det inte riktigt in med en valp i familjen just nu då vi är i läge att både flytta och byta jobb. Men... usch jag är så sugen på någon av dina töser. Vi bor i Malmö men jag kommer ifrån Småland och förstår att du sökte dig till både naturen och huset du har. Vi kan väl ha kontakt med varandra för att se hur det går både i våra planer och ev. kommande kullar om det inte blir något av det nu. Du når mig på min email: maria@eggkids.com

    SvaraRadera